Tuesday, March 20, 2012

Saya Bahagia Andai Dia Bahagia :)


     Tersenyum bahagia... (dh mcm senyuman joker plak...adeh) Hanya itu yang mampu ida buat sekarang...x ada apa yg mampu membahagiakan ida dari melihat dirinya bahagia di samping orang tersayang. Walaupun terpaksa berpisah, namun jika itu mampu membuatkan dirinya tersenyum selagi hayat dikandung badan, ida akan relakan. Dalam hati, hanya Allah yg tahu betapa ida rindukan dia kerana selama ini, dia yg selalu bagi semangat, harapan, pujukan dan macam2 lagi lah. Bila dia dh jauh sekarang ni, rasa sunyi sepi jer....


Ida harap semuanya akan baik2 ajer dan harapnya pasangan dia akan jaga dia dgn sebaiknya dan x kan tinggalkan dia sbb ida tahu dia akan jg dan x kan tinggalkan pasangan dia 2...insyaAllah. Sentiasa ceria dan gembira kat sana yea tapi jgn lupa ida dan kami2 yg laen kat cn. Rindu tau...sgt2. Dah seminggu kena tinggal n seyes rasa sunyi sbb malam2 dh x tahu nk tepon sp tok mengadu + sesi luahan perasaan. 


X sabar nak tunggu 29hb ni sbb nak lepaskan rindu. Sebelum ni, pergi mana pon x pernah tinggal ida sebab ida akan sentiasa dijadikan keutamaan dan sentiasa di bawak ke mana2 pon tp bila kali ni kena tinggal, rasa laen sgt...


Kalau nak tahu dia dan pasangan yg ida maksudkan 2....ni lah dia...jeng3

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Ida syg sgt mak + abah ida sbb tanpa dowg siapalah ida kan... Sekarang dowg tengah melakukan ibadah umrah. Doakan mak n abah ida selamat pulang yea. Amin ^_^





Jangan marah hokey...kalo x, x tomei dh ^_^  



p/s: skali skala berjiwang ngn family...heee...rindu kat dowg n owg len juga...hoho

2 budak tomeiii:

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

hihi..br nk feel sdih2..:P

iEdA said...

@~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~:hehe...sj jer wat ayt cedey2 sket ^_^