Thursday, May 02, 2013

Kami :)





Itu dia dan ida. Benda yg banyak berjasa utk kami. Jadi penghubung bila sorang kat kutub utara dan sorang lagi kat kutub selatan. Dunia kami sangat berbeza dan pemahaman kami juga ada yang berbeza tapi semua 2 tak menjadi penghalang. Sengal dia, sebenarnya sengal lagi ida n thanks sebab selalu bagi ida buli yea..hehe. Thanks jugak sbb banyak mengalah ngn perangai ida yang mmg macam budak2 + degil :D


Yang paling penting, thanks sbb ada dalam hidup ida. Cukup hanya kamu yang tahu ida mcm mana dan mcm mana susahnya kita skrg utk senang masa hadapan. Cukup juga hanya kamu yang tahu apa yang ida rasa n apa yg ada dalam hati ida. BIAR GAMBAR NEH YANG CERITAKAN SEGALA-GALANYA :)



p/s: rasa 2 takkan penah berubah...ingat dan simpan 2 dalam hati ^_^ 

4 budak tomeiii:

saffiya_aleesya @ echa said...

chewahhh amboi2 dah buat entri pasal si dia plak ni ahakss..tu namanya berkorban untuk masa depan tu ida..apa yang penting hati kena kuat dan takkan pernah berubah..ehh apsal tetiba aku jiwang seminit ni?? huhuhu

ezyra daniel said...

so sweet..
semoga kekal bahagia huhu

Nurul Natasyah Fulgencio said...

Nice blog :D
Done following u :)
ni link blog sy:
http://nurulnatasyah.blogspot.com
sudi2 lh visit n follow ^_^

Miszyuyu said...

hai sy datang dari contest http://yuyukstandalone.blogspot.com/2013/06/contest-mereka-tagline-jelitawanis.html .. jom join ramai2 :")