Monday, October 31, 2011

Macam Hampeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum semua......
hope kowg semua ok2 n x panas aty cm ida skrg neh
perghhhhh seyes panas siol kot....(sowi klo rs bhsa ida ksr tp mmg ngh pns lah)


Awal2 td ida ase ok jer tp tym lunch td, ida dpt msg dr sowg mamat nehhh
perghhh mmg #$%^**^%* lah....(ikut kowg lah ni sebut pe kn...hoho)
dgn xder prsaan bslhnyer, bole dia anta msg cm biasa...
hello!!!ko ingt ak neh patung @ tunggul kayu ke hape???? 


Kalo kowg nk tawu, meh cn ida stori sbb ida mmg nk luah kt cn pon
act., ida penah stori sal mamat sengal ni gak kat SINI dan SINI
ok, blek pd isu td, ngn slumber badak jer dia anta msg cm xder wat slh pape kn
mula2 2 ok lah lg ida reply sbb kwn2 kn
tp makin lm cm hampeh jer, pe lg serang lah kn
sp suh ko mgku kt ida yg ko tuh jahat
kompom2 lah ida kn serang a.k.a korek smpai ke lubang cacing kan...hahahaha


Kowg nk tawu jahat pe yg dia mgku n wat ida x bole trma sgt2
dia bole mgku yg dia kaki club, kaki pmpn n tido ngn pmpn tp2 malam (TIAP2 MALAM OK!!!)
perghhhh!!!!mmg cm siol kn...xder prsaan malu dh kot 
ida x tau lah yg tiap2 malam 2 juz tido tau pe kan
tp kita bole ibarat lah xkn kucing nk tengok jer ikan terbongkang depan mata
xkn dh btukar jadi malu2 kuceng kot....hahahaha


Kowg bole byg x kalo kowg dpt msg cm tuh dr kwn kowg...
seyes menyampah tahap dewa kot dgn slumber badak bole mgku kn
tp yg plg x bole blah bl ida tya dia 'syg x kt dowg2 tuh'
dia jwb 'x penah syg dowg pon'
perghhh mantop giler jwpn...mmg cm JAMBAN ko neh (2 pktaan yg ida suka sbut skrg)



Seyes, ida sendiri x tau nk ckp pe...tp kalo ida dpt dia neh n kalo dkt mmg dah
x ckp bnyk da sbb ida trgin nk wat cmneh kt dia 
bia dia rase sbb sng2 jer kn ko wat cm tuh kt owg len
kalo ko xnk, jgn lah sia2kn hidup dowg tuh
isk3...pe nk jd lah ngn manusia zaman skrg neh
kalo nk kata nasihat, dh byk kali kot nasihat tp cm harem x makan saman lgsg!!!


Dulu, dh la ida tkejut sbb dia ni bole kategori bisex gk la...
wlopun dia x mgku tp pe yg dia buat 2, ida da bole detect tmbh plak kwn2 dia pon lbh krg cm 2 gk
seyes tkejut kot sbb dia citer kt ida dia neh suka 1 gurl tp alih2 dua2 pon layan
hahaha...mmg tahap mantop giler la kot


Skrg ni, ida x tau lah dia nk go on life dia cmner
kalo nk kata bg nasihat, dh mcm2 nsht bg tp cm 2 gk
jd, ida doakn jer lah yg tbaek...tplg lah pd dia nk hidup cmner pon
cuma 1 jer, kamo 2 muda sgt2 lg jd syg lah diri 2 skt dik oiii


2 jer yg ida nk bebel sbb mmg pns aty ngn owg2 yg cmneh
klo kowg da pndpt, kongsi2 lah yea


p/s: bia x chantek / x hensem asalkan prgai bagos drpd hrpkn muka chantek / hensem tp perangai mgalahkan semua yg ada

2 budak tomeiii:

KiMiE said...

sabor..lempang je beliau ahaks!

Nazirah said...

bangga sgt ngn perangai mangkuk dia tu..tembak ngan senapang gajah pun xpa..merosakkan hidup org je..