Tuesday, October 25, 2011

Memori Semalam

  

Tadi ida kemas2 lappy ida neh sbb ase cm semak sgt da
nk kata bhabuk pon boley ajer sbb mmg tbiar pon...hahaha
pastu tgk la blek pic2 old skul lah gk(kuang luang kuang)
tp kan, lam semua2 folder pic yg ida ada, ida plg teruja nk tgk pic ngn mbr2 esp tym degree dolu


Kwn2 ida neh la tmpt ida luah prsaan...xkesah la nk nges ke, mrh ke, mjerit ke, 2 ke ni ke, kiranya semua bntuk lah, semua ida g kat dowg
klo x pina, pizah yg jd mgsa...klo x pizah, ema yg jd mgsa  cm 2 gk ina
pas2, ktowg neh, klo g mn2 sllu bsm2, mkn ke, jln2 ke, cuti2 Malaysia ke
cuma
ida ni jer kdg2 sllu ttgl sbb ida ni sllu join mcm2 xtvt outdoors


Penah, nk dkt sbln lbh ida x hang out ngn dowg..jmpa pn tym tutor je sbb ida da mcm2 bnda nk kena stle
jap g sn, jap g cn smpai dowg komen ida ni xda ms lgsg ngn dowg
ida tawu ida cm x pntgkn dowg tp tym 2 ida da tgjwb yg perlu ida stle kn
so, nak x nk, ida kena utamakn ne yg lg pntg...hohoho


Slmt la gk dowg phm n plg besh dowg support pe je event yg ida handle @ join
dari menari, blkon, tygn amal n len2 semua owg dtg support
mmg thru sgt2 lah....


Pada ida, kwn2 ida lah sglanya slain keluarga (skrg ni msh xda mood nk bcnta sbb x jmpa sp2 ag...hohoho)
sbbnyer
dowg ni lah pgnti tmpt fmly kita bl kita dok jauh
mcm ida, ida kgsi semua citer ngn mak ida...jd wlopn jauh, ida ttp tepon mak ida tp kwn2 ttp da kt cc gk sbg pgnti klo tb2 da al yg x di jgka...
ida syg dowg n agp dowg cm sbhgian dr fmly ida jgk



Banyak orang yang  akan  datang dan pergi dari kehidupan kita
tetapi hanya teman sejati meninggalkan jejak di dalam hati kita


Ida syg kowg ketat2....
harapnyer prshbtn kita ttp kekal smpai bl2 ^_^





p/s:thanks to my cuyunk ema sbb edit pic neh ^_^

2 budak tomeiii:

Eera Shera said...

kwn la segalanya buat kita..lebih2 lg bila jaouh dr family

~ieda~ said...

@Eera Shera: tol 2 sbb cuma dowg jer yg da dkt ngn kita...jd cmner pon, kita ttp kna syg n hargai dowg ^_^