Friday, January 06, 2012

Teringin Tau


Ida teringin sgt nk maen 2 benda alah neh...xtau lah np tp sejak dua menjak neh dok teringat jer
rindu kot nk maen semua neh...hohoho
bole x kalo nk feeling2 bagai cm zaman budak2 dulu ^_^
so, jom tengok kat bwh neh, maenan pe lah yg ida nk sgt maen kn...hehe

Tudung Tin
Penah x kowg men???kalo penah msti tahu kn cmner nk maen dia...hehe...seyes dulu ida terer kot men benda alah neh tp x tau lah skrg cmner
last men pon darjah 6 pas2 x sentuh dah
cedey2  -_-


Getah Pemadam
Ni lagi 1 mainan yg ida nk maen balek...lawan getah pemadam ha ha ha
seyes besh tahap gaban kot men benda alah neh
tringat kecik2 dulu, kalo dapat men benda neh mmg x pandang kiri kanan dah..fokus beb har har har
pas2 kalo dpt kumpul byk getah pemadam, means org 2 mmg terer habis lah
yea lah, pemadam neh seposen jer 1...yg jenis leper plak 2...skrg x tau lah da lg ke x


Batu Seremban
Yang neh msti semua tahu kn termasuk gk budak2 kecik skrg sbb ida tgk anak saudara ida ada jugak yg dok men bl balek kg
yg neh xda lah tringin bebeno mcm yg dua kat atas tuh tp kalo dpt maen bole kata besh gk lah...hohoho


Kowg da tahu kn benda pe yg ida nk men..dlm semua 2, ida tol2 nk lepas gian men tudung tin ngn getah pemadam 2
lama giler kot x men...cm ida ckp td last men darjah 6...skrg da bape da kn
waaaa, da x owg yg nk men benda2 2 semua lg????
jom lah...please....hehe *_*


p/s : mengharapkan ada owg nk lawan ngn ida...hehe...tq incik google ya 4 da picta ^_^

2 budak tomeiii:

Si BuDaK KaChAk said...

tudung tin ke botol??

pemadam dulu sy hero dalam kelas...
byk bdk klas nye kene rampas dengan sy....haahaha

batu seremban tak paham sgt main menatang tu....

~ieda~ said...

@Si BuDaK KaChAk:owg pgil tdg tin...hehe...besh kot men tdg tin 2...bole tmbak2...haha

wahhh...terer gk ea men pmdam...ada geng neh???jom lawan..hahaha...gian nk wt benda2 2 plak...kikiki *_*