Thursday, February 09, 2012

Hatiku Melayang-layang



Hype n camat malam semua...ada x yg x tido lg mcm ida neh???mesti lah ada kn...hehehe
act., ida x dpt nk tido awal la plak mlm neh...bkn x mgntok tp ntah la
ida sendiri pon x paham sbb pe...myb teruja kot sbb td dh dpt 'ubat'
seyes ida mengaku yg ida rindu sgt kt dia (cm skrg wlopn dh ckp lm ttp windu lg...parah neh)
xtau lah kn nk kata apa sbb ktowg neh nk kata ada pape, kompom2 la kwn jer tp x slh kn sowg kwn windu kt kwn dia ^_^


Ida x nafikan yg ida selalu teringat kt dia - dia buat apa, chat x, makan x n len2
kdg2 rasa cm pelik jer sbb dia 2 cuma kwn n x lebih mn pon
tp sp ida nk menafikan rasa 2 semua dan sebab 2 lah ida berani mengaku (kt belog neh je la) yg ida rindukan dia...klo nk ckp depan2 xtau taun bl baru ida kn ckp...hahahaha


Esok (ptg neh) ida dah nk balek png...seyes ida mmg teruja nk balek sbb ida nk sgt jmpa dia
tp yg x beshnyer bl dia kena keje la plak + ada janji ngn kwn2 dia yg len
arghhhh....abes 2 bl sy bawu bole jmpa awk (bek x pyh balek jer kn)
windu tau nk buli awk sbb cuma awak jer bole wt sy gelak n tersenyum selalu (cm pitca kt atas 2)
wlopn sy suka sebut perkataan pelik2 n ubah bunyi2 perkataan 2, awak ttp x kesah n tlg betulkan lg (wlopon kdg2 suka mgta + ajuk owg ckp kn)


Ida pon x tau nk bebel apa lg dh sbb mmg dah x da idea pon
pe yg ida tulis neh 2 lah yg pe ida rasa skrg
pewot pon da knyg bl dgr sora awak tau (ceh nmpk beno tipu kn sbb td mak watkn roti canai...thanks mak!!!)
so, ida harap apa yg ida rasa ni x kn berakhir n harap tuah akan jd milik ida...insyaAllah


p/s: hanya Dia yg mengetahui sebaik2 perkara...harap kebahagiaan kn jd milik ida...amin

9 budak tomeiii:

Si BuDaK KaChAk said...

alhamdulillah...bahgie da geng sy sorg ni....neway nasihat sy jgn terburu2 tau...kwn je lame2...rase2 dah ready kahwin je trus...jgn lupe jemput sy lak tau...hahaha

~ieda~ said...

amin...thanks geng..mmg kwn jer pon..xda nk pk yg len sbb asenyer lg besh kalo kwn drpd da ikatan cm kapel ke kn...insyaAllah, awak 2 pon lau kawen jgn lupa jmput ya...hehe ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ sy...ade ke org nk??insyaAllah sy akn jemput kalau ada...klu xde cmner???heheh

~ieda~ said...

@Si BuDaK KaChAkinsyaAllah ada...jodoh smua owg 2 kn da dtntukan sejak dia umur 4 bln dlm perut ibu cuma cpt n lmbt jer...xper lah bole jd geng owg...hehe ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

klu blum smpat btemu jodo tp ajal yg dtg dlu camne??

time tu da x geng da...

~ieda~ said...

@Si BuDaK KaChAk:yg 2 x tau la kn sbb semuanya ketentuan Allah

Si BuDaK KaChAk said...

yup...btol tu...

=)

~ieda~ said...

@Si BuDaK KaChAk:kita doakan yg tbaek n semua bjln lancar ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

amin....

=)