Friday, November 04, 2011

Jenis-jenis Rambut



Pe kabo korg semua...hope mood korg baek la k sbb lusa da nk sambut Aidiladha kn 
Hari ni ida xda nk bebel pnjg da tp nk bebel pendek2 jer...ehh ada ke ya???hantam jer lah


Td ida potong hjg rambut sikit sbb hjg rambut ida cm da tnjuk tanda2 rosak jer...
cam hampeh jer...pnt tau jaga kamooo tp last2 kena gk potong sikit...adoiii lah 
jd, klo kowg2 semua nk rambut chantek + chat kena la rajin jg yea tp wlopn rajin jg tp dia ttp gk nk rosak redha jer lah...hohoho


Klo kowg nak tawu, rambut ni pon bole tnjuk personaliti kita gk
ida x tahu lah sm da betoii tau x tp x slh kn tok kita kongsi sm2...kehkehkeh
jd, jom2 kita tgk rambut kowg jenis pe n pagai2 kowg yea 



RAMBUT LURUS- bijak- seorang yang happy- bergaya- cemburu- pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan




RAMBUT KERINTING TEBAL- kurang bijak- degil- cemburu kuat- romantic- banyak pergaulan- susah dalam menyelesaikan masalah diri- tidak suka termenung




RAMBUT KERENTING NEGRO- bijak- ego- cemburu buta- romantic- memilih- mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah



RAMBUT IKAL MAYANG
- bijak
- berfikir sebelum melakukan sesuatu
- berfikiran terbuka
- banyak pergaulan
- mudah memaafkan seseorang dengan kesilapan lalu




 RAMBUT HALUS/LEMBUT
- bijak sangat
- memilih
- pemaaf
- manja
- tegas
- cepat melakukan perkerjaan dengan bersungguh-sungguh




RAMBUT SIKIT
- bijak- sentiasa berfikiran negatif pada seseorang
- ego
- pandai membuka perniagaan walaupun kecil




RAMBUT PERANG
- kurang bijak
- berfikiran terbuka
- pemaaf
- sosial
- bijak lari daripada masalah




RAMBUT TEBAL
- bijak
- degil
- cemburu
- romantic
- kasar
- banyak kawan
- pandai mengambil hati seseorang




RAMBUT KUSUT
- sangat bijak
- berfikiran terbuka
- banyak pergaulan
- garang
- susah nak memaafkan seseorang
- pandai dalam mengurusan sesuatu tanpa pertolongan
- (kalu nak nampak bijak mcm empunya pesen rambut gini.... usaha kasik kusut rambut korang.. )




RAMBUT BERUBAN
- kurang bijak
- suka termenung
- social sikit
- berfikiran terbuka
- pandai selesaikan masalah diri




TIADA RAMBUT
- (Botak)




Cmner korg????agak2 kowg kategori rambut cmner yea...hehehe
ida pya rambut...errr rahsia yea...hohoho



p/s:sekadar tok kongsi bsama2...thanks incik google 4 da picta ^_^

10 budak tomeiii:

Si BuDaK KaChAk said...

kalau botak tengah camne???huhuhu

~ieda~ said...

@Si BuDaK KaChAk:hehe...xtawu plak kita tp jmat shampoo kit... ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

abistu rugi la ek klu gi salun...hehehe

~ieda~ said...

@Si BuDaK KaChAk:hahaha...rugi gk la...shmpoo kt umah jer lah...hehe

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ said...

nk lurus bleh x???hahahah

~ieda~ said...

@♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪:bole2 tp yg asli tau...hehehehe

Ku Azhar said...

rambut mcm ku cmne? hehehe

~ieda~ said...

@Ku Azhar:xtahu rmbut kamoo cmner tp dr pic tuh mcm rmbut lurus...kot2 lah kn...hoho

Bella said...

Hahaha... Menarik... Ingat orang yang rambut lurus ni orang lurus bendul... Hohoho... Gurau2 je...

~ieda~ said...

@Bella:hehe...ok jer...kita bole tahu pagai2 owg dr rmbut jer kn ^_^