Monday, November 07, 2011

Tagged Lagi


Ida kena tag lagi skali oleh cik Myra kita
sblom neh ida dh penah kena tag klo nak tgk bole klik SINI


Ni soalan dr Myra n jwpn ida skali ya


Jenama HP korang .
SE
Korang ada berapa orang adik beradik .
4 orang
 Nick FB korang .
ieda abdul rahman
Lagu faveret yang selalu korang dengar .
skrg neh it will rain by bruno mars
Korang berasal dari mana nie ? Haha .
perak
Dah berapa lama korang blogging ??
2 bulan ++
Tempat yang korang nak sangat pergi tapi tak berkesempatan .
genting tp msih bz...so x smpat nk bpoyo2..hoh0
Subjek paling tough bagi korang ?
fizik...dolu2 lah...hehe
Kalau diberi kesempatan , apa yang korang nak buat sebelum korang hembuskan nafas terakhir ?
tunaikan haji
Korang suka guna / beli jenama apa ?
klo pakaian, more to sports n klo gadjet more to SE/samsung
Last question , pendapat korang tentang blog Myra ?
masuk jer, sejuk mata sbb wane biru!!!!hehe

8 budak tomeiii:

zOeY zAu YaH said...

org perak ye...

~ieda~ said...

@zOeY zAu YaH:aah org perak jer zoey tp skrg stay kt png...hehe

Aishah Amira said...

maceh maceh sebab jawab hehehe . suka warna biru gak ek awk ? hahax . serupa lorh kite kalau mcm tuhh ^^

Si BuDaK KaChAk said...

wahhh.....perak upenye...teman bkan org sane pun...hehehe....neway teman pun pengguna SE...hehehe

~ieda~ said...

@Aishah Amira:thanks sbb tag ida...bole knl2 ag kn... ^_^

~ieda~ said...

@Si BuDaK KaChAk:aah...teman org perak ajer...hoho....wah geng lg la kita yea sbb guna SE gk..hoho ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

sape kate kite geng....taknak pun geng ngan dia...hehehe...

~ieda~ said...

@Si BuDaK KaChAk:bole plak cm 2 yea...wekssss...hoho ^_^